Ćwiczenia na spalanie tłuszczu

Najlepsze Spalacze Tłuszczu

Ranking 2016 Naturalne Spalacze Tłuszczu

Ranking powstał w oparciu o opinie konsumentów opublikowane w Internecie oraz na podstawie indywidualnych doświadczeń kobiet i mężczyzn, borykających się z problemem nadwagi lub otyłości, pragnących schudnąć oraz zredukować wagę ciała.

Oceny poszczególnych produktów zostały dobrane według szczegółowych kryteriów. Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów, którzy są autorami wielu opiniotwórczych publikacji z zakresu odchudzania oraz zdrowego trybu życia wśród dorosłych, jak również dietetyków z długoletnim stażem pracy oraz specjalistów ds. prawidłowego żywienia.

Dzięki naszemu rankingowi masz pewność, że podejmiesz słuszną decyzję i dokonasz zakupu najlepszego dla siebie oraz przede wszystkim skutecznego spalacza tłuszczu. Nie wskazujemy w tym momencie konkretnego produktu, aby zachować niezależność. Podejmij decyzję na podstawie ocen i komentarzy wśród 5 wyróżnionych przez nas najskuteczniejszych spalaczy tłuszczu, dostępnych na rynku.

spalacze tłuszczu opinie

Zatrważające statystyki – aż 46,7% mężczyzn i 32,9% kobiet ma nadwagę ciała

46,7% mężczyzn i 32,9% kobiet ma nadwagę ciała (BMI 25–30) oraz 17,3% mężczyzn i 15,2% kobiet jest otyłych (BMI większe niż >30). W Polsce każdego roku jest coraz więcej ludzi z nadwagą i otyłością (dane GUS z 1996 r. i 2009 r.). W Europie Polki są na 9. miejscu pod względem otyłości, a Polacy na 6. miejscu.

spalanie tłuszczu

W Europie codziennie umiera blisko 3200 osób z powodu nadwagi lub otyłości

W Europie ponad 1 250 000 ludzi umiera rocznie z powodu otyłości. Nawet niewielka nadwaga prowadzić może do cukrzycy, miażdżycy lub nadciśnienia. Ponadto otyłość grozi zawałem serca lub niewydolnością układu naczyniowo–sercowego! W Polsce odsetek ludzi otyłych wśród dorosłych wynosi 15,8% (źródło: OECD, Eurstat, WHO).

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu

W odróżnieniu od treningu ukierunkowanego na przyrost masy mięśniowej, ćwiczenia na spalanie tłuszczu są długotrwałym wysiłkiem z zachowaniem możliwie jak najkrótszych przerw.

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu wykonujemy w ramach uzupełnienia odpowiednich nawyków żywieniowych, jeżeli więc Twoja dieta jest już ustalona, możesz zapoznać się z dalszą częścią artykułu, gdzie przedstawiamy najbardziej skuteczne ćwiczenia aerobowe.

Bieganie

Wspaniała forma aktywności, do której uprawiania wystarczą nam w zasadzie tylko odpowiednie buty oraz ubiór. Niezależnie od tego, czy biegamy na świeżym powietrzu, czy też wolimy używać bieżni, bieganie przyniesie nam doskonałe efekty. Należy pamiętać o każdorazowej rozgrzewce i doborze odpowiedniego dla naszej kondycji planu treningowego.

Przykład: Bieganie 9 km/h w ciągu 30 minut przy wadze 75 kg pozwala spalić 334 kalorii. Szybkie bieganie tempem 12 km/h w ciągu 20 minut przy wadze 80 kg pozwala pozbyć się 347 kalorii. Bardzo szybkie bieganie z prędkością 15 km/h w czasie 30 minut pozwala osobie ważącej 90 kg spalić aż 779 kalorii.

Jazda na rowerze

Odpowiednio szybka i intensywna jazda na rowerze, pomoże Ci spalić całe kilogramy tłuszczu. Jazda na rowerze może być zbawieniem dla osób, które z powodów zdrowotnych nie mogą pozwolić sobie na regularne bieganie, ponieważ jest ona znacznie delikatniejsza dla kolan i kręgosłupa. Regularna jazda na rowerze może być przyczyną utraty wagi ciała, przy jednoczesnych oszczędnościach finansowych. Niezależnie od pory roku, warto porzucić stanie w korkach na rzecz zdrowia na dwóch kołach.

Przykład: Jazda na rowerze (16–19 km/h) dla osoby ważącej 70 kg w czasie 60 minut pozwala spalić 476 kalorii.

Pływanie

W odróżnieniu od biegania, pływanie angażuje niemal każdą partię Twojego ciała. Ponadto, jest ona formą aktywności mogącą w znacznym stopniu skorygować wadę postawy. Choć „pływać każdy może”, warto poprosić zawodowca o pomoc w nabraniu odpowiedniej techniki.

Przykład: Pływanie kraulem (tempem umiarkowanym) przez 20 minut dla osoby ważącej 85 kg pozwala spalić 235 kcal. Szybkie pływanie stylem grzbietowym podczas 30 minut dla osoby ważącej 90 kg pozwala pozbyć się 427 kcal. Wolne pływanie stylem klasycznym dla osoby o wadze 100 kg w ciągu 20 minut pozwala spalić 176 kalorii. Pływanie stylem motylkowym przez 30 minut dla osoby ważącej 75 kg pozwala zmniejszyć bilans enegetyczny o 517 kalorii.

Skakanka

Jest to dobra propozycja dla kobiet oraz dla mężczyzn, preferujących aktywność fizyczną we wnętrzu własnego mieszkania. Z powodzeniem może być stosowana również w formie ćwiczeń zastępczych. Na przykład wówczas gdy na zewnątrz jest zbyt zimno, lub z innych powodów zmuszeni jesteśmy zostać w domu.

Przykład: Skakanka (intensywnie) przez 30 minut dla osoby o wadze 80 kg pozwala na spalenie 440 kalorii. Skakanka (spokojnym tempem) przez 20 minut dla osoby ważącej 95 kg pozwala zmniejszyć bilans energetyczny o 259 kalorii.