Trening na spalanie tłuszczu

Najlepsze Spalacze Tłuszczu

Ranking 2016 Naturalne Spalacze Tłuszczu

Ranking powstał w oparciu o opinie konsumentów opublikowane w Internecie oraz na podstawie indywidualnych doświadczeń kobiet i mężczyzn, borykających się z problemem nadwagi lub otyłości, pragnących schudnąć oraz zredukować wagę ciała.

Oceny poszczególnych produktów zostały dobrane według szczegółowych kryteriów. Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów, którzy są autorami wielu opiniotwórczych publikacji z zakresu odchudzania oraz zdrowego trybu życia wśród dorosłych, jak również dietetyków z długoletnim stażem pracy oraz specjalistów ds. prawidłowego żywienia.

Dzięki naszemu rankingowi masz pewność, że podejmiesz słuszną decyzję i dokonasz zakupu najlepszego dla siebie oraz przede wszystkim skutecznego spalacza tłuszczu. Nie wskazujemy w tym momencie konkretnego produktu, aby zachować niezależność. Podejmij decyzję na podstawie ocen i komentarzy wśród 5 wyróżnionych przez nas najskuteczniejszych spalaczy tłuszczu, dostępnych na rynku.

spalacze tłuszczu opinie

Zatrważające statystyki – aż 46,7% mężczyzn i 32,9% kobiet ma nadwagę ciała

46,7% mężczyzn i 32,9% kobiet ma nadwagę ciała (BMI 25–30) oraz 17,3% mężczyzn i 15,2% kobiet jest otyłych (BMI większe niż >30). W Polsce każdego roku jest coraz więcej ludzi z nadwagą i otyłością (dane GUS z 1996 r. i 2009 r.). W Europie Polki są na 9. miejscu pod względem otyłości, a Polacy na 6. miejscu.

spalanie tłuszczu

W Europie codziennie umiera blisko 3200 osób z powodu nadwagi lub otyłości

W Europie ponad 1 250 000 ludzi umiera rocznie z powodu otyłości. Nawet niewielka nadwaga prowadzić może do cukrzycy, miażdżycy lub nadciśnienia. Ponadto otyłość grozi zawałem serca lub niewydolnością układu naczyniowo–sercowego! W Polsce odsetek ludzi otyłych wśród dorosłych wynosi 15,8% (źródło: OECD, Eurstat, WHO).

Trening na spalanie tłuszczu

trening na spalanie tłuszczu

W tym artykule przedstawiamy dobre zasady treningowe, których powinien przestrzegać każdy pracujący nad sylwetką mężczyzna i każda kobieta, których priorytetem jest podkreślenie definicji wypracowanych w pocie czoła mięśni. Przedstawiamy także propozycję treningową dla początkujących.

Ogarnij powtórzenia

Stara szkoła kulturystyki mówi o konieczności wykonywania minimum 12 powtórzeń w każdej serii treningowej, przy jednoczesnym skróceniu przerw do 60 sekund. Jest to typowo wytrzymałościowy trening, którego plusem poza spalaniem kalorii jest wzrost kondycji.

Jest również druga możliwość, zdobywająca coraz większą popularność, zwłaszcza wśród mężczyzn. Chodzi mianowicie o stosowanie treningu ukierunkowanego na rozwój siły, co przyczynić może się do uzyskania doskonałej rzeźby, a jednocześnie zwiększyć krzepę w większym stopniu niż typowy trening. Trening ukierunkowany na rozwój siły, charakteryzuje się długimi przerwami między seriami (sugerujemy 180 sekund), oraz zmniejszeniu ilości powtórzeń do około 5, przy jednoczesnym wzroście obciążenia do poziomu nawet 95% ciężaru maksymalnego.

Zwolnij!

Postaraj się wykonywać każde powtórzenie powoli. Zarówno faza pozytywna jak i negatywna, trwać powinny po około 3 sekundy. Warto również zatrzymać się na sekundę czy dwie w fazie szczytowej. Przygotuj się na solidne pieczenie mięśni!

Dołącz aeroby

Nasz plan treningowy rozpisany jest na trzy dni w tygodniu. Jeżeli tylko pozwala Ci na to czas, w dniach przerwy od ćwiczeń siłowych, wykonuj trening aerobowy.

Poniżej zamieszczamy propozycję treningu w dwóch wariantach
Po lewej – wytrzymałościowym, po prawej – siłowym.

Pamiętaj o zwiększaniu obciążenia wraz ze wzrostem siły i wytrzymałości.

spalacz tłuszczuPrzysiad – 4 serie po 20 powtórzeń lub 3 serie po 5
spalacz tłuszczuPompki na poręczach w szerokim rozstawie rąk – 4 serie po 20 powtórzeń lub 3 serie po 5
spalacz tłuszczuPodciąganie na drążku szerokim nachwytem – 4 serie po 20 powtórzeń lub 3 serie po 5
spalacz tłuszczuPompki w staniu na rękach, wyciskanie żołnierskie – 4 serie po 20 powtórzeń lub 3 serie po 5
spalacz tłuszczuPodciąganie na drążku wąskim podchwytem – 3 serie po 20 powtórzeń lub 2 serie po 5
spalacz tłuszczuPompki diamentowe – 3 serie po 20 powtórzeń lub 3 serie po 5
spalacz tłuszczuUnoszenie nóg w leżeniu na plecach – 3 serie po 20 powtórzeń